σκουτερ μαρκες
mcdonalds ρεντη τηλ
σκουτερ μαρκες
Τo κοινό του ήταν οι guru του επιχειρείν, οι CEO των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Επρόκειτο δηλαδή για ένα συνέδριο/σεμινάριο υψηλής εξειδίκευσης, C-level Masterclass, για τα στελέχη που βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας των επιχειρήσεων τα οποία καλούνται να διαχειριστούν τις μεγαλύτερες προκλήσεις μεσούσης της οικονομικής κρίσης και του υψηλού παγκόσμιου ανταγωνισμού.
Σε ό, τι αφορά την Ελλάδα, ο Roger Harrop είπε ότι παρά την κρίση, οι επιχειρήσεις έχουν πολλές ευκαιρίες. «Αυτή είναι η καλύτερη στιγμή στην ιστορία για το επιχειρείν, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεσαι στον κόσμο. Αυτό συμβαίνει γιατί, η πορεία σου δεν εξαρτάται πια από αυτά που έκανες στο παρελθόν, αλλά από το πόσο επικεντρώνεσαι στο μέλλον. Υπάρχουν συνεχώς νέες αγορές και καινούργιες τεχνολογίες που εμφανίζονται, για να σε βοηθήσουν να επιτύχεις», είπε μεταξύ άλλων και μετέφερε την εμπειρία του από πρόσφατο ταξίδι του στο Πακιστάν και την Αιθιοπία όπου οι CEO έλεγαν ότι είχαν θέσει ως στόχο όχι μόνο την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους αλλά και της ίδιας της χώρας τους.
Ο Roger Harrop ξεκινώντας την ομιλία του είπε δύο φράσεις κλειδιά, «αγαπώ το επιχειρείν» και «οι δυο μας μαθαίνουμε μαζί».
Πηγή: KPMG
Eυελιξία και προσαρμοστικότητα στα νέα δεδομένα
Ο CEO Expert, Roger Harrop, έστειλε το μήνυμα ότι ο κόσμος των επιχειρήσεων έχει αλλάξει και τόνισε ότι οι εταιρείες οι οποίες κερδίζουν, ανεξάρτητα από τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιούνται και τη χώρα στην οποία βρίσκονται, είναι αυτές που δείχνουν ευελιξία.
αλλαγη φακων σε γυαλια ηλιου
Σε υψηλές θέσεις στη διοίκηση των επιχειρήσεων τόνισε την ανάγκη να υπάρχουν οι Millenials, στελέχη δηλαδή που να είναι μέχρι τριάντα ετών. Ο CEO Expert Roger Harrop, εξήγησε πως οι Millenials γνωρίζουν πράγματα που κανείς άλλος δεν ξέρει, γεγονός που έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τις τελευταίες εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία.
Μεγάλο μέρος της ομιλίας του αφιέρωσε ο κ. Harrop στην αφομοίωση της νέας τεχνολογίας από τις επιχειρήσεις. Παρουσίασε παραδείγματα της 3d εκτύπωσης, της χρήσης του QR code, που δεν έχει κόστος αλλά βρίσκει αμέτρητες εφαρμογές σε διάφορες υπηρεσίες, από νοσοκομεία μέχρι κεντρικά σημεία πόλεων που παρέχουν τουριστικές πληροφορίες. Τόνισε την ανάγκη οι επιχειρήσεις να αναπτύξουν τα δικά τους apps υπογραμμίζοντας ότι η ανάπτυξη της τεχνολογίας δεν είναι υπόθεση του μέλλοντος αλλά του σήμερα.
Πηγή: CNN Greece
σκουτερ μαρκες
Η δυναμική των social media
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην ανάπτυξη των social media τα οποία δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να έχουν άμεση και διαδραστική επικοινωνία με την επιχείρηση. Ο κ. Harrop είπε ότι τα social media είναι εργαλείο δουλειάς και των στελεχών μιας επιχείρησης καθώς επικοινωνούν άμεσα μεταξύ τους. Εστίασε όμως και στην ανάγκη οι επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται άμεσα στα μηνύματα/αιτήματα των πελατών τους.
Σε ό, τι αφορά τους υπαλλήλους ο κ. Harrop είπε ότι πρέπει να τους αποσαφηνιστεί ποιος είναι ο ρόλος τους στην εταιρεία, να εργάζονται σε συνθήκες που να αισθάνονται ενθουσιασμό και ασφάλεια, να τους εμπνέει και να τους επιβραβεύει ο προϊστάμενός τους, να έχουν πειθαρχία, αφοσίωση αλλά και η ίδια η εταιρεία να μην αντιμετωπίζει τους εργαζομένους σαν επισκέπτες αλλά να επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό. Επίσης, να τους δίνει το «δικαίωμα» του λάθους.
Πηγή: CNN Greece
Τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου CEO
Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας ενός CEO; Η πίστη, το πάθος και το σθένος, αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να συγκεντρώνει ένα ανώτατο στέλεχος μιας επιχείρησης για να τον ακολουθούν υπάλληλοι και πελάτες.
Οι CEO αποκαλύπτουν τα μυστικά τους
Στο πλαίσιο του συνεδρίου υπήρχε πάνελ με ομιλητές που ηγούνται κορυφαίων επιχειρήσεων.
Ο κ. Ντίνος Μπενρουμπή, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Protergia Θερμοηλεκτρική Α. Ε, τόνισε, μεταξύ άλλων, την ανάγκη οι επιχειρήσεις να δείχνουν ευελιξία, καινοτομία, δημιουργικότητα να εξελίσσονται και να είναι ανταγωνιστικές.
Η κ. Μυλαίδη Στούμπου, Διευθύντρια Πωλήσεων Λύσεων Cloud Productivity, της Microsoft Corp για τις αγορές της Γερμανίας και της Κεντρικοανατολικής Ευρώπης, αναφέρθηκε στο «brain drain», είπε ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να εξελίσσονται τεχνολογικά, να εισάγουν την ψηφιακή τεχνολογία, να αναπτύσσουν νέες υπηρεσίες αλλά και να μαθαίνουν από τα λάθη τους. Χαρακτήρισε δε την τεχνολογία πυλώνα της επιχειρηματικότητας.
Πηγή: KPMG
Ο κ. Νίκος Λούλης, πρόεδρος της εταιρείας Μύλοι Λούλοι Α. Ε (που ηγείται την επτά γενεών οικογενειακή αλευροβιομηχανία) είπε ότι στα εργοστάσιά του απασχολεί οικογένειες, ότι έχει προσωπική επικοινωνία με τους υπαλλήλους του, συζητά μαζί τους τα προβλήματά τους με αποτέλεσμα να αισθάνονται ότι η επιχείρηση είναι και δική τους.
Ποιος είναι ο Roger Harrop
Έχει βρεθεί για περισσότερα από 25 χρόνια στο τιμόνι σημαντικών διεθνών επιχειρήσεων. Ο «CEO expert» του σύγχρονου μάνατζμεντ, βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα των ομιλητών παγκοσμίως για θέματα Management & Strategy σύμφωνα με το Speaker Wiki και έχει ψηφιστεί από τα μέλη της Ακαδημίας Chief Executives δύο φορές ως Ομιλητής της Χρονιάς. Ο Roger Harrop, όπως αναφέρεται στο βιογραφικό του, έχει βοηθήσει περισσότερους από 20.000 CEOs σε 45 χώρες, να προσαρμόσουν επιχειρησιακή αλλαγή με επιτυχία.
https://vhovqwqr.blogspot.com/2019/05/blog-post_55.html
Comments
Post a Comment